wtorek, 17 grudnia 2013

Znikający obserwatorzy

Hmmm, czyżby jednak wcześniejsze plotki o usunięciu obserwatorów miały się potwierdzić? Nie wchodziłam dziś na bloga i o niczym bym nie wiedziała, ale jedna z blogerek pisała na Facebooku o nagłym zniknięciu obserwatorów. Jak zapewne wiele z Was, ja również mam nadzieję, że to tylko chwilowa awaria, ponieważ nie uśmiecha mi się korzystanie z G+. Takie usilne nakłanianie do korzystania z pewnych "udogodnień" działa wręcz odwrotnie, chyba marketingowcy Google o tym zapomnieli.

5 komentarzy:

  1. ciekawe ja to dalej będzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że nie długo wrócą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej awaria, bo u mnie członkowie znikają i wracają w Firefoxie... Dziwne, więc podejrzewam awarię. Poza tym w pulpicie nawigacyjnym widzę liczbę obserwatorów :-) a w Chrome jest ok.

    OdpowiedzUsuń