wtorek, 18 lutego 2014

Projekt denko #21

Koszyczek z opakowaniami po zużytych kosmetykach zapełnia się cały czas, dlatego dziś część rzeczy, które zdenkowałam jeszcze w styczniu. Trzeba przecież zrobić miejsce na lutowe puste opakowania.



Spośród powyższych kosmetyków na szczególną uwagę zasługują:  
  • szampon Avon
  • odżywka Timotey
  • krem do rąk DeBa
  • podkład Max Factor Face Finity All Day Flawless i tusz do rzęs Oriflame Wonder Lash Mascara, o których pisałam już w ulubieńcach grudnia 
  • regenerujący krem do rzęs L'biotica
  • odżywka Eveline 6 w 1, dzięki której moje paznokcie zaczęły wyglądać bardzo dobrze. Nie było przy tym żadnych negatywnych skutków stosowania, o których co jakiś czas czytamy na różnych blogach.











2 komentarze:

  1. Miałam tylko odżywkę z Eveline którą uwielbiam, nie kupuję żadnych innych odżywek, to mój numer 1:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie przepadam za tą odżywką.. w sumie to nic nie robi z paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń