środa, 30 lipca 2014

Projekt denko #24

Witajcie po dłuższej przerwie. Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, no może poza całą przedślubną krzątaniną i milionem spraw do załatwienia. Ale nie o tym chciałam dziś pisać. Mam dla Was kolejną już odsłonę pustych opakowań, tym razem po kosmetykach, które zużyłam w czerwcu i lipcu. Przeważająca część zdenkowanych produktów to kosmetyki do pielęgnacji, z uwagi na to, że najzwyczajniej w świecie nie używam ostatnio kosmetyków kolorowych innych niż tusz do rzęs. Nawet do pracy się nie maluję, szczególnie że temperatury w biurze oscylują w granicach 30 stopni C wzwyż. 
 
Wracając jednak do tematu. Ilość pustych opakowań i ich wielkość zmobilizowały mnie do zrobienia oszałamiającej ilości zdjęć w liczbie sztuk dwóch, czego efektem dzisiejszy post. Większość kosmetyków pojawiała się już na blogu, nie są to nowości, a raczej produkty, do których co jakiś czas wraca. Kosmetyki, których używałam po raz pierwszy również się sprawdziły, w związku z czym nie ma tu żadnego produktu, który byłby klasycznym bublem. 
 
 


 

3 komentarze:

  1. Tuszem z Max Factora jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  2. bogate denko! :D kocham 2000 calories i ciagle kupuje go na nowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. As reported by Stanford Medical, It's indeed the SINGLE reason women in this country get to live 10 years longer and weigh an average of 42 lbs less than us.

    (And realistically, it is not related to genetics or some secret diet and absolutely EVERYTHING related to "HOW" they are eating.)

    P.S, What I said is "HOW", not "WHAT"...

    Tap on this link to see if this brief quiz can help you find out your real weight loss possibilities

    OdpowiedzUsuń