czwartek, 19 stycznia 2012

A miało nie być kolejnych zakupów.......

Witajcie

Dziś pokaże Wam nowości, jakie zagościły na mojej półce kosmetycznej.....i nie tylko. Wczoraj do drzwi zastukał Pan listonosz, targając dzielnie dwie przesyłki. W małej był podkład Revlon ColorStay 150 Buff do cery mieszanej i tłustej. W dużej nowa torebka. Muszę się bowiem przyznać, że jestem maniaczką torebek, co rusz podoba mi się jakaś kolejna sztuka. Do Biedronki wybrałam się tylko na chwilę, po najpotrzebniejsze produkty spożywcze. Wyszłam z truskawkową pomadką ochronną Nivea. Wiklinowych koszyczków nie znalazłam, czeka mnie chyba przemarsz po wszystkich Biedronkach w mieście. Ostatnim punktem wycieczki był Rossmann, w którym kupiłam krem Alterra do cery wrażliwej oraz plastikowy pojemnik z dozownikiem, przydatny np podczas wyjazdów. 





Jestem już po pierwszym użyciu podkładu i jak na razie jestem zachwycona. 








10 komentarzy:

  1. cieżko nie robić zakupów ;D a torebka bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  2. super zakupy, mam takie same obicia krzeseł

    OdpowiedzUsuń
  3. jakbym oglądała swoje zakupy :D pomadka i podkład są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska torebka!:P
    Używam kilku rzeczy z Alterry i jestem zadowolona.;dd

    +Obserwuje.;*
    the-fashion-and-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Revlon jest moim ulubionym podkładem, jak narazie nie znalazłam drugiego takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka! zamówiłam identyczną,czekam na przeysłkę..
    Zapraszam do mojego SPA na chwilę relaksu i upiększenie najprostszymi sprawdzonymi metodami naszych babć..

    OdpowiedzUsuń
  7. torba boska:) napisz później jak wrażenia z używania podkładu, ja ciągle szukam tego jedynego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, ja się cały czas czaję na ten podkład. Chodzi za mną i sama nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiam się nad kupnem tego podkładu, ale teraz na lato nie wiem czy to ma sens...

    OdpowiedzUsuń