piątek, 16 marca 2012

Krem dla mam czy krem uniwersalny?

Witajcie
Dziś pora na recenzję preparatu, o którym usłyszałam po raz pierwszy, uwaga, uwaga, od mojego mężczyzny. Tak, dobrze widzicie, mówił jak to krem ten dobrze działa na gojące się tatuaże. Kupiłam, stosowałam po swojemu i widzę efekty. Pora więc, żebyście i Wy poczytały o tym uniwersalnym specyfiku. Mowa o.....kremie do brodawek sutkowych marki Babydream.



Opinia producenta( z opakowania)

Chroni i pielęgnuje brodawki sutkowe, nie zawiera barwników i konserwantów. Krem doskonale łagodzi podrażnienia i otarcia. Zawiera naturalną lanolinę, olej słonecznikowy, olejek jojoba, migdałowy, brzoskwiniowy oraz witaminę E. Długotrwały efekt nawilżenia. Krem nie zawiera substancji perfumowanych, zapachowych, olejów mineralnych i silikonowych. Produkt przetestowany dermatologicznie. 
Sposób użycia: Krem można stosować przed karmieniem, podczas karmienia i po zakończeniu karmienia. Nanosić cienką warstwą na brodawkę i skórę wokół brodawki i delikatnie wmasować. Kremu nie trzeba usuwać przed karmieniem.

Moja opinia

Tak sobie pomyślałam, że skoro krem działa na tatuaże, to może zadziała też na przesuszenia. Tym bardziej, że skład wygląda zachęcająco. Krem zastosowałam po raz pierwszy na przesuszone miejsca po uczuleniu. Wysmarowałam się na noc i rano nie mogłam uwierzyć własnym oczom. Wszystkie paskudne, czerwone ślady wyraźnie zblakły. Ponowiłam więc procedurę kontynuować i po trzech smarowaniach po paskudztwach nie było śladu. Krem skutecznie natłuścił przesuszone miejsca. Tym samym oficjalnie polecam, po stokroć polecam. W mojej osobistej skali przyznaję mu ocenę 10/10.
Krem ma postać brzydkiej, żółtawej maści. Nie ma zapachu, co jest jego zdecydowanym plusem. Zapakowany jest w moim zdaniem "apteczną" tubkę. Taką jakby metalową. O pojemności 30 ml.

Dostępność: Rossmann. Oczywiście jeśli macie jeszcze możliwość kupienia go, ponieważ krem będzie chyba wycofany. Zapasowe opakowanie kupiłam w zawrotnej cenie na do widzenia 3,99 zł (normalnie kosztował ok 10 zł)

4 komentarze:

  1. Nie używałam,jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem, bo sama sobie wybrałam
    mam własnie z wymiany emulsję jest super, a jej zapach niesamowicie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma już go w Toruniu..

    OdpowiedzUsuń