sobota, 9 czerwca 2012

Isana szampon wygładzający

Jakiś czas temu w poście dotyczącym kwietniowego denka pokazywałam Wam słynną odżywkę wygładzającą z Isany z olejkiem babbasu. Dziś przyszła pora na szampon z tej samej serii. 



Szampon ma pojemność 400 ml. Opakowanie łatwo się otwiera i jest wygodne w użytkowaniu, mimo że butelka jest dosyć duża. Zapach jest bardzo przyjemny, delikatny.


Używam szampon na przemian z Ziają intensywnie wygładzającą i szamponem dla dzieci Babydream. I żeby uprzedzić wszelkie miłośniczki pielęgnacji naturalnej zaznaczam, że nie przeszkadzają mi jakoś wyjątkowo produkty o, nazwijmy to delikatnie, niezbyt naturalnych składach. Poza tym nie jestem specjalistką w czytaniu składów na opakowaniach. Stosuję produkty, które tolerują i lubią moje włosy. A nie ma się co oszukiwać, mimo że bardzo rzadko używam suszarki, moje włosy są mocno zniszczone za sprawą farbowania na blond. Nie wiem jak to jest faktycznie, ale na kilku blogach czytałam, że przy blond włosach pewne ulepszacze, sls'y czy inne są nawet wskazane. Wiem natomiast, że Isana nie robi moim włosom krzywdy. Dobrze je myje i nie plącze, jak np Babydream. Włosy są sypkie i miękkie na całej długości. W moim przypadku szampon jest wydajny, ale jak napisałam wcześniej, nie używam tylko jego jednego.




Isana ma jeszcze jedną zaletę. Jest tania. Zapłaciłam tylko 3,99 zł w promocji. Miałyście ten szampon? Jak się u Was sprawdził?

9 komentarzy:

  1. lubię odżywkę z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. od jakiegoś czasu zastanawiam się nad którymś szamponem z isany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam niestety, ale spróbuję, mimo że do isany nie mam przekonania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam dziś taką odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale mam odżywkę i baardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. skoro nie robi krzywdę to muszę kupić bo u mnie GARNIER sprawował się masakrycznie. Isany jeszcze nie używałam.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapewne wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tylko odżywkę nawet nie słyszałam o szamponie. obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szamponu nigdy nie używałam, szczerze pierwszy raz o nim słyszę :) ale raczej nie skorzystam, bo staram się ograniczać od maja slsy :)

    OdpowiedzUsuń