sobota, 6 października 2012

Micel idealny?

Jak większość z Was od dłuższego czasu poszukuję mojego idealnego płynu micelarnego, który będzie sobie radził przede wszystkim z tuszami do rzęs. Stosowałam już różne płyny, ale ten którego obecnie używam być może zostanie ze mną na dłużej. Przynajmniej na razie wszystko na to wskazuje.

Delia Dermo System 
Micelarny płyn do demakijażu twarzy i oczu

Bezzapachowy kosmetyk o nowoczesnej formule do łagodnego i dokładnego demakijażu oraz codziennej pielęgnacji oczu, twarzy i dekoltu. Oparty na łagodnych środkach powierzchniowoczynnych wiążących nadmiar sebum, przywraca równowagę wodno-tłuszczową skóry.

Składniki aktywne
• ekstrakt z ryżu, pantenol i alantoina, dynamicznie wspomagają proces odnowy komórkowej, działają kojąco i łagodzą podrażnienia
• naturalna betaina, dzięki niezwykłym właściwościom wiązania wody, zapewnia optymalny poziom nawilżenia skóry, wpływając na poprawę jej elastyczności i jędrności. Niweluje efekt ściągnięcia skóry
Poj. 210 ml (informacja ze strony firmy Delia Cosmetics)




Dla zainteresowanych dodaję skład. I od razu zaznaczam, że dla mojej skóry ten płyn jest bardzo dobry, prawie idealny. Doskonale radzi sobie ze zmywaniem makijażu. Ja zawsze demakijaż zaczynam od chusteczek Bambino lub Babydream, a dopiero resztę, która nie zeszła zmywam płynem micelarnym. I Delia radzi sobie naprawdę dobrze z podkładem, pudrem, cieniami oraz przede wszystkim tuszem do rzęs. Nie podrażnia skóry na twarzy, nie podrażnia oczu. Skóra jest oczyszczona, ale jednocześnie nawilżona. Płyn nie przesusza skóry. Jedyną jego wadą jak dla mnie jest to, że przy zbyt dużej ilości płynu, tworzy się przy jego używaniu coś jakby piana na twarzy. Mnie to trochę drażni, ale z drugiej strony to ile płynu wyleję na wacik zależy tylko ode mnie. A do tego jest bardzo wydajny i tani. Z dostępnością bywa różnie, ja swój kupiłam w drogerii Aster. 
Jeśli nadal szukacie swojego ideału, to zachęcam do spróbowania Delii. 

6 komentarzy:

  1. mam go i potwierdzam, idealny, radzi sobie ze wszystkim i to za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kilka razy miałam go w ręku nawet w koszyku, ale zawsze wygrywały z chusteczkami z alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z tej serii żel do mycia twarzy i jestem nim zachwycona, a tego micela na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam z tej serii żel do mycia twarzy, ten z pomką, jednak za bardzo ściągał mi skórę. Teraz jestem na poszukiwaniu czegoś delikatnego, szybkiego i skutecznego do demakijażu oczu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpisuję go na listę miceli do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń