środa, 1 sierpnia 2012

Biedroneczki są w kropeczki

Witajcie

Wczoraj wieczorem wróciłam z krótkiego wyjazdu w góry, a już dziś wybrałam się do Biedronki popatrzeć jak na żywo prezentują się cudowności z biedronkowej gazetki. I muszę zdecydowanie przyznać, że było na co paczeć i co kupić. I to za jaką cenę!

Płatki Carea - całe 5,55 zł
Maskara Bell Zig-Zag - 9,99 zł
Kula do kąpieli - 3,99 zł
Trwały fluid matujący Bell w odcieniu 01.beige - 9,99 zł
Maseczka AA - 1,99 zł
Płyn do demakijażu Bielenda Awokado - 5,99 zł

Pora zabrać się za testowanie:)










A poniżej kilka zdjęć z gór. Jeśli lubicie chodzić, nie potrzebujecie dzikich tłumów turystów z kategorii sklepowo-pokazowo-barowej, to serdecznie polecam okolice Muszyny i Szczawnika. Cisz, spokój, piękne krajobrazy.








15 komentarzy:

  1. Piękne widoki, Polska to cudowny kraj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widoki świetne - kocham góry ♥. Płatków z Biedronki nie zamieniłabym na żadne inne :). Jestem bardzo zainteresowana Twoją recenzją płynu Bielendy, bo bardzo mnie kusi. Choć trwa u mnie projekt denko, to warto się rozglądać, prawda ;)?
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem ciekawa jak tusz wygląda na rzęsach ;) kusiły mnie wczoraj, ale nie umiałam się zdecydować, a poszukuję nowego tuszu ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. oj muszę płatki kupić - nie rozwarstwiają się?:)
    ps. świetnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do mojej biedroneczki muszę się wybrać jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również wczoraj zrobiłam atak na BIEDRONKĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę że też się obłowiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czekam na mój wyjazd w góry, a w Biedronce byłam już wczoraj:)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja się w góry wybieram, na początku września :)
    ciekawa jestem jak ten podkładzik z Bell Ci się sprawdzi...

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zakupki:) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. też kupiłam płatki i płyn:) dobrze, że jest taka Biedronka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biedronka podbiła nasze serca, przez co tracą nasze portfele ;DD
    My też zrobiłyśmy zapasy kosmetyczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. też kupiłam ten fluid, maseczkę , plyn do demakijażu o róż do policzków! Biedronka spisała sie:)

    zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam ale może znajdziesz coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dałam się skusić na maseczkę i róż z Bell. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem jak spiszą Ci się produkty z Bell

    OdpowiedzUsuń