wtorek, 14 sierpnia 2012

Niezbędne zakupyl

Witajcie w kolejny deszczowy dzień. 

Wczoraj musiałam poczynić szybkie zakupy kosmetyczne, ponieważ okazało się, że nie posiadam żadnego ...... kremu do twarzy poza końcówką miniaturki Johnson's Baby, o której pisałam TU. Do koszyka powędrował zatem po raz kolejny krem nawilżający Celia Kolagen + algi
Zastanawiam się także nad przyciemnieniem włosów. Jednak ponad rok czasu w jasnym blondzie znacznie osłabił moje włosy. Mimo dość intensywnej pielęgnacji kruszą się, co mnie bardzo denerwuje. Ostatnio sama farbowałam włosy,ale boję się czy użycie ciemniejszego koloru da pożądany efekt. Na próbę zakupiłam więc Szampon koloryzujący Delia nr 1 w kolorze 6.0 ciemny blond. Zobaczymy co wyjdzie:)


5 komentarzy:

  1. ten ciemny blond wygląda, jak średni brąz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam tych szamponów koloryzujących i muszę przyznać, że są dobre. Bałam się, że kolor spłucze się po pierwszym myciu (włosy myję dwukrotnie) ale nie. Dopiero po 3 myciu kolor zaczął blaknąć, ale jeszcze się trzyma:)

    OdpowiedzUsuń