środa, 22 sierpnia 2012

Zakupowe szaleństwo

Przedstawiam Wam moje drogie dzisiejsze zakupy, które w rzeczywistości z szaleństwem nie mają nic wspólnego. Pewnie w normalnych okolicznościach nie kupowałabym szamponów, ponieważ takowe posiadam, ale będąc na większych zakupach w Tesco wpadłam do Rossmanna i zakupiłam szampon Green Pharmacy do włosów osłabionych i zniszczonych Rumianek Lekarski oraz już w samym Tesco szampon Organix shea butter za całe 12,50 zł.





A teraz jeszcze jedna rzecz, która trafiła dziś w moje łapki, a właściwie na łapkę. 


Stopniujemy napięcie :)



 

11 komentarzy:

  1. pierścionek super :) jak za 12,5 to jutro jestem w techo po ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten szampon z Tesco mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakup z Apartu podoba mi się najbardziej - uwielbiam takie świecidełka :))))

    Pozdrawiam gorąco ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem szamponu Organix :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierścionek jest świetny! A tych kosmetyków jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie ten szampon Organix, wcześniej nie widziałam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnego z tych szamponów nie używałam, a pierścionek z Apartu wprost przepiękny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny pierścionek:) zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń