środa, 12 września 2012

GlossyBox wrzesień 2012

Witajcie
Dziś prezentacja wrześniowego GlossyBoxa. Posty dotyczące pudełka widziałam już na kilku blogach i na wszystkich była ta sama zawartość. A podobno przygotowano pudełka w czterech wersjach, uwzględniając nasze profile. Ogólnie jestem zadowolona z zawartości, choć nie mogę przeżyć tego, że dostałam kosmetyk przeciwzmarszczkowy. Jak dotąd myślałam, że jeszcze za wcześnie na produkty przeciwzmarszczkowe:)







W pudełku znalazły się:
  • Balsam do ciała Bath&Body Works Pink Chiffon
  • Organiczny balsam do ust Figs&Rouge
  • Nuxe - krem do skóry mieszanej
  • Ekspresowa odżywka utrwalająca kolor Phyto
  • Yoskine Mikrodermabrazja - peeling szafirowy przeciwzmarszczkowy

4 komentarze:

  1. a gdzie te pozostałe wersje - jak na razie wszystkie mamy to samo, buuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - miały być 4 wersje, a póki co widziałam już ze 20 boxów i wszędzie to samo :/

      Usuń
  2. dokładnie to samo widzę na rożnych blogach, może się pomylili co do 4 rożnych wariantów
    ciekawa jestem peelingu

    OdpowiedzUsuń