środa, 9 maja 2012

Kolejna porcja zakupów - jak zwykle niezbędnych

Witajcie w to piękne, słoneczne popołudnie

Już kiedyś wspominałam Wam, że firma, z którą współpracuję mieści się prawie drzwi w drzwi z lokalną sieciową drogerią. Weszłam dziś rozejrzeć się za jakąś farbą do włosów. Naprawdę nie zamierzałam niczego kupować. Jednak zadziałał efekt kuszenia niskimi cenami i wyszłam z siatką pełną zakupów. Na swoje wytłumaczenie mam tyle, że część zakupów była chemiczna, do domu, lakier do włosów Taft był dla mamy, a dla mnie ( i dla Was ) tylko farba, przyspieszacz opalania i zestaw krem + balsam.



Wellaton 12/1 Bardzo jasny popielaty blond - 10,99 zł

Ziaja masło kakaowe spray przyspieszający opalanie - 8,70 zł

Ziaja Sopot rozświetlanie krem i balsam - 8,20 zł

5 komentarzy:

  1. oo fajne zakupy :)
    Obserwuję, i zapraszam do siebie :)
    http://x3paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiam się nad tym sprayem, daj znać, jak się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zakupki:)
    lubię niektóre rzeczy z Ziaji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisz jak się sprawdza ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ZIAJA MASŁO KAKAOWE SPRAY to najlepszy produkt do opalania na świecie! NA SWIECIE, SUPER WYBÓR

    OdpowiedzUsuń