sobota, 12 maja 2012

Kolejna porcja zakupów

Witajcie w ten zimny, deszczowy dzień

Dziś podczas zakupów spożywczych w Lidlu do koszyka powędrowało kokosowe masło do ciała Cien. Pierwsze wrażenia, szczególnie te zapachowe, najbardziej pozytywne. Masło pachnie kokosami, jednak nie jest to zapach mocny, nachalny. Poranne problemy z kończącym się już tuszem Wibo Growing Lashes Stimulator sprawiły, że szybciutko w strugach deszczu bez mała pobiegłam do mojej ulubionej drogerii po nowy tusz. Tym razem padło na Max Factor 2000 Calorie. Kupiłam tusz jeszcze w starej szacie graficznej za 22,19 zł - cena regularna, bez promocji. 






22 komentarze:

  1. kokosowe masło to musi być coś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. słoiczek najbardziej urzeka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie słoiczek będzie służył nawet gdy masło się skończy:)

      Usuń
  3. To masło ma fajne opakowanie,dlaczego u mnie nie ma Lidla:///

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam dzisiaj też to masełko, ale w wersji Mango - inwestycja, bo masełka jest dużo, a i słoiczek będzie użyteczny :)
    Daj znać jak słynny MF 2000 kalorii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam masło mango:) Kokos też kusi..

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tę maskare w wersji z podkręconą szczoteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ah te lidlowe masełka... ;) ja planuję zakup tego o zapachu mango

    OdpowiedzUsuń
  8. a zastanawialam się czy kupić to maselko :p wkoncu kupilam tylko pomadkę;d

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę jechać do Lidla po to masło:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam kupić to masło, ale ostatecznie wyszłam ze sklepi tylko z płatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne opakowanie ma to masło, ale niestety nie lubię zapachów kokosowych. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie to masło do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś do Lidla mi nie po drodze, hmmm może to i dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tą maskarę - jest bardzo fajna :). A masła zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kokos pod każdą postacią, jestem straszną kokosomaniaczką! ;D Gdzie to masełko można kupić? Musze je mieć:D

    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  16. No i jeszcze ten słoiczek, co jest świetnym rozwiązaniem na różne drobiazgi po zużyciu kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No proszę nawet nie wiedziałam, że tam go mogę dostać :) no to nie pozostaje mi nic innego jak wycieczka do Lidla!

    P.S. Właśnie zostałam Twoją obsertatorką

    OdpowiedzUsuń
  18. kokos <3 zrób recenzję :)

    oberwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. to masełko musi ślicznie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń