poniedziałek, 12 listopada 2012

AA Skuteczna Pielęgnacja, Maseczka Matująco - Regenerująca

Witajcie. Dziś kilka słów o produkcie, który co prawda został już zdenkowany, jednak moim zdaniem zasługuje na to, by poświęcić mu kilka słów. A czy dobrych? Zapraszam do czytania.
 
AA 
Skuteczna Pielęgnacja
Maseczka Matująco - Regenerująca




Na blogach czytałam sporo pozytywnych opinii, szczególnie tych dotyczących samego składu, który miał być ogólnie ujmując przyjazny. Hmm, cóż, chyba w takim razie jestem wybrykiem natury, ponieważ ja z tą maseczką się nie zaprzyjaźniłam wcale. Pierwsze użycie było takie sobie. Nic złego się nie stało, ale szału nie było. Żadnych obiecanych efektów. Natomiast podejście numer 2 zakończyło się sromotną klęską. Tak czerwonej, paskudnej twarzy nie miałam dawno. A do tego pieczenie. 
W tym konkretnym przypadku szkoda nawet tych ok 2 zł, które wydałam na zakup. Niestety, gdybym miała przyznać ocenę byłoby to 1. Bubel i tyle.



3 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć czego nie kupować, bo akurat lubię takie maseczki w saszetkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie polubiłam jej, a raczej znienawidziłam! potwierdzam BUBEL!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi z tej serii spodobała się nawilżająca i będę ją na pewno dalej kupowała :) a odżywczej nie próbuj, bo daje taki sam efekt, jak ta matująca :/

    OdpowiedzUsuń