czwartek, 22 listopada 2012

Małe zakupy z Rossmanna

Witajcie

Skuszona 40 % promocją na kosmetyki kolorowe w Rossmannie wybrałam się dziś po pracy zobaczyć czy czegoś nie potrzebuję. Chciałam nawet wcześniej przejrzeć stronę i zobaczyć co wartego uwagi może trafić do mojej kosmetyczki, jednak strona była hmmm przeciążona:) ale wracając do zakupów. Nie potrzebowałam niczego konkretnego, długo się zastanawiałam i w efekcie kupiłam tylko cztery drobiazgi. Zastanawiam się jeszcze nad jakimś podkładem, ale to kwestia głębszego przemyślenia. 



Do koszyka powędrowały:
  • bibułki matujące Wibo - 3,39 zł (cena regularna ok 6 zł)
  • maskara Wibo Growing Lashes - 5,79 zł (cena regularna ok 10 zł)
  • pomadka Wibo Eliksir nr 5 - 5,19 zł (cena regularna ok 6,50 zł)
  • puder Rimmel Stay Matte - 14,99 zł (cena regularna ok 25 zł)

14 komentarzy:

  1. może się skuszę na tusz Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam oszczędzać.. tak dobrze mi szło! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się skuszę tylko na tusz, bo mój ledwo zipie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też kupiłam ten tusz i mascarę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy, jak kupiłam tylko eyeliner Wibo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kupiłam zielony tusz z Wibo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy kupili ten tusz no i ja też teraz go chcę;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również skusiłam się na promocję w ROSSMANNIE,szkoda by było nie skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten numer pomadki mi wykupili:( ale tusz zgarnęłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się nad tym tuszem :) Jutro prawdopodobnie będę w rossie, to na niego zerknę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie te bibułki, pomadkę zresztą też:)

    OdpowiedzUsuń